kopfoto



Puur Natuur foto-blog

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's groot!

zaterdag 20 april 2013

Ochtendwandeling

Ik was vroeg wakker, de zon scheen en de lucht was blauw.
Met de camera trok ik er op uit.
Net op weg schrok ik van twee overstekende reeën.
Mijn camera was nog niet in de aanslag, wat een pech..........
De bonte specht die ik elke morgen zo goed kan spotten speelde een spelletje met mij.
Steeds als ik hem in het vizier had schoof hij achter de boom.
Ik besliste stilstaande objecten te fotograferen.
Ik kwam bij de kolk en genoot van de serene rust en het was er schitterend.........





Terug lopend kwam ik langs een boerderij, daar zat een kat te genieten van het zonnetje.

2 opmerkingen:

  1. Mooie wandeling met mooie plaatjes. Jammer van de reeën en specht. Maar je hebt genoten en dat is het belangrijktst.

    gr. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig plekje waar je was en mooie foto's maakte Anne-Marie.
    Heerlijk de zon, de kat geniet er duidelijk van.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen