kopfoto



Puur Natuur foto-blog

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's groot!

zaterdag 10 mei 2014

Merel en wat bloemetjes...


  Terwijl de merel in de boom zit te zingen en zijn vrouwtje de eieren uitbroedt,
  loop ik een rondje langs mijn bloemetjes.
  Het is zo mooi en vredig.......ik geniet!

                          


                       Sapponaria, zeepkruid




                                  


                                           Ajuga reptans, kruipend zenegroen en  Geum rivale ( onder)

13 opmerkingen:

  1. Das sind bezaubernde Aufnahmen.
    Die Blüten schauen so zart und fein aus.
    ...eine wundervolle Fotoserie....
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet ook van je bloemen Anne-Marie, maar 't meest van de Merel.
    Een klassieke foto, maar wel heel goed uitgevoerd!! 'n Fijne zondag.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat mooi, dat Knikkend Nagelkruid, Anne-Marie. Meteen als ik op je blog kom word ik al getrakteerd met die mooie foto. Prachtige serie met het Nagelkruid en foto 3 van de merel als mijn favorieten. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk met je meegelopen, wat mooi! Vooral het Knikkend nagelkruid Ik moet het ook hebben, ga zo gelijk kijken hoever het bij mij is. Je Merel helemaal in het sappige groen is ook fantastisch.
    Fijne zondag.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne-Marie.

    Prachtige foto's heb je gemaakt van al deze mooie bloementjes in je tuin.
    Heel veel moois heb je in je tuin staan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Anne-Marie wat is dit weer genieten wat een mooie bloemetjes maar het Knikkend Nagelkruid is wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracht foto's heb je weer gemaakt Anne- Marie.
    Mooi met het scherpteverloop en prachtige kleuren.
    Mooie kopfoto heb je ook.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht van een serie, Anne-Marie!
    Vooral de Geum... zo mooi, ook je kopfoto... ;-))
    Lieve geniet groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan mij voorstellen je loopt te genieten van je tuin. Als was het de laatste dagen wel bar slecht gesteld met het weer.
    Maar ik er komen weer betere dagen Anne Marie.
    Fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anne-Marie,
    heerlijk deze bloemen en je foto van het zeepkruid waarbij allen de scherpstelling op de 2 paarse stampertjes is gezet, vind ik werkelijk fantastisch om te zien! Ook je Merel is geweldig maar je knikkend nagelkruid waarmee je ook je header hebt gemaakt is wel heel erg mooi. Wat een schitterende bloem is dat zo om te zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful. I have never seen any of these flowers before, nor the birds. Lovely photos.

    BeantwoordenVerwijderen