kopfoto



Puur Natuur foto-blog

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's groot!

donderdag 14 mei 2015

Dans van de witte gans.................

        

           Gisteren was ik getuige van een prachtige dansscène.
           De witte gans kwam na een verfrissend bad weer aan de kant en ....................
                                                                  voerde een dans op speciaal voor mij!

                       Te zien op mijn natuur blog  http://puurnatuur-foto.blogspot.nl
                        Klik op de foto en je wordt direct door gestuurd !

http://puurnatuur-foto.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Bloggen gaat mij steeds tijd kosten Anne-Marie, daarom hou ik het bij je Tuynvrouwe blog.
    'k Wens je succes met je andere blog: puurnatuur. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jan, ik begrijp het heel goed. Ik stel het zeer op prijs als je toch af en naar bij mijn bloemetjes komt kijken. Vogels hebben ook mijn hart gestolen, vandaar het andere blog.
      Hartelijke groet, Anne-Marie

      Verwijderen