kopfoto



Puur Natuur foto-blog

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's groot!

dinsdag 1 november 2016

Paddenstoelen..

      Eindelijk zijn er paddenstoelen te vinden.
      Ik val voor de mini's, elke dag ga ik even door de knieën.

Hazepootje( Coprinopsis lagopus)



 




                                        Bloedzwam.........dacht ik, maar kan op het internet niets erover vinden.
                                        Wie weet het??















                     Na een heerlijk middagje spelen  kon ik mij verwarmen bij dit "vuurtje"!                         
                                      Kleverig koraalzwammetje (Calocera viscosa)

7 opmerkingen:

  1. Hallo Anne-Marie,
    Prachtige serie paddenstoelen. Hazenpootjes zijn zo mooi om te fotograferen. Maar de hele serie is heel sfeervol. Prachtig standpunt heb je gekozen. Top!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anne-Marie, voor zoveel moois is het zeker de moeite waard om even door de knieen te gaan .... De 1e en de laatste zijn mijn favorie. Ik lees dat je nu de Canon 7 D 11 hebt, geweldige camera volgens mij. Bevalt goed zeker ?
    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, welch fantastische Pilzserie du gemacht hast...
    Deine Fotos sind großartig....
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne-Mare.

    Prachtige serie van de paddenstoelen.
    Heel mooi om naar te kijken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie serie van de paddenstoelen Anne-Marie.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anne-Marie, wat een prachtige opnames van de diverse paddenstoelen. Heel fraai.
    Groeten, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anne-Marie,
    heel mooi deze paddenstoeltjes en vooral het Hazenpootje is een pracht van een paddenstoel.
    Ook het vlammetje in je laatste foto is een heler mooie en nog een aardige grote ook!

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen