kopfoto



Puur Natuur foto-blog

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's groot!

vrijdag 24 augustus 2018

Het was een zeer warme periode en van fotograferen kwam niet veel.
Een enkele keer een foto gemaakt.


          Groot koolwitje op verbena.............


                 Eerste spin van dit jaar............


            Een keer geluk, dit ijsvogeltje verraste mij. Zij zat prachtig in de zon.
            Dit is een telelens opname. 300 mm.



                Tijdens het gouden uurtje.............


           Bedankt voor je bezoek en leuke reacties op mijn vorig bericht.


7 opmerkingen:

  1. Hallo Anne-Marie,
    Wat een prachtige foto's. twee springen er bij mij extra uit: Bij de ijsvogel ontsnapte me hardop een ooohhhhh!♥
    zo mooi! De foto van de spin met de mooie houding is ook een beauty!
    fijn weekend,
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Maria, de ijsvogel was een kadootje. Hoop op meer, maar ben best tevreden. Fijn weekend.

      Verwijderen
  2. Hoi Anne-Marie.

    Prachtige foto's, de IJsvogel is schitterend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was ook echt veel en veel te warm Anne-Marie.
    Daardoor was ik ook weinig tot niet op het blog.
    Na het werk was het gewoon bijkomen en de pc is dan ook meer niet dan wel aan geweest.
    Prachtige foto's laat je zien en vooral eht ijsvogeltjes doet me goed.
    Er zijn er helaas heel veel gesneuveld afgelopen winter.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Kingfisher is such an incredible looking bird! I love the colors on its feathers. Very beautiful looking. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastische foto's maak je altijd. Ik lees je berichten dan ook erg graag. Groetjes, Janine

    BeantwoordenVerwijderen