kopfoto



Puur Natuur foto-blog

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's groot!

dinsdag 14 maart 2017

Op de knieën..................

   Ik lag op mijn knieën voor het eerste bosanemoontje............toen de boswachter langs kwam.
   Hij vroeg wat ik deed en ik vertelde hem, dat ik een klein bloemetje aan het fotograferen was.
   Hij keek geringschattend en zei: "Ga je daarvoor op je knieën"?
   Ja ik wel, het is zo'n prachtig bloemetje.


Bosanemoon.................Anemone nemorosa




                                 Als je zo met je neus op de grond ligt, zie je meer.
                                 Mossen met kapsels.




                                  Bedankt voor je bezoek en leuke reacties op mijn vorig bericht.

9 opmerkingen:

  1. Je zou verwachten dat die boswachter ook een beetje gek op de natuur is! Mooie foto's weer Annemarie! Ik ben blij dat je op de grond bent gaan liggen.
    Groetjes Marga Mekke Behrens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, nou als die boswachter deze foto's zou zien , was het snel over met geringschattend ;-)
    Prachtige foto's en zeker de moeite waard om daarvoor door de knieen te gaan!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik het kon zou ik zelfs voor minder door de knieën gaan,maar nu lift ik heerlijk met jou mee,dat is beter voor mijn knieën.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weer genoten van je mooie foto's.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of het een prachtig bloemetje is!!!!!
    Je hebt er dan ook nog eens fantastische foto's van gemaakt met een mooie blur.
    Ook de mosjes zijn geweldig om te zien.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig in beeld gebracht de annemoon, maar ook de mosjes mogen er zijn.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daarvoor ga ik ook op mijn knieën hoor....zo mooi! Ik heb er veel in mijn tuin dus kan ik zonder boswachter op de knieën! Prachtig op de plaat gezet!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen